ა) 1-დან 2 წლამდე – 5 %;
ბ) 2-დან 5 წლამდე – 10 %;
გ) 5-დან 10 წლამდე – 20 %;
დ) 10-დან 15 წლამდე – 25 %;
ე) 15 წელი და მეტი – 30 %.
შენიშვნა:
ამ მუხლის მოქმედება არ ვრცელდება სამინისტროს სამოქალაქო ოფისის სამოქალაქო პირებზ
საქართველოს თავდაცვის სამინისტროს მოსამსახურეთა შრომის ანაზღაურების, სოციალური დაცვისა და მატერიალური უზრუნველყოფის პირობების დამტკიცების შესახებ · რედაქცია 02.03.2026
თავი III — სამინისტროს კრიტერიუმებით განსაზღვრული დანამატები
ა) 1-დან 2 წლამდე – 5 %;
ბ) 2-დან 5 წლამდე – 10 %;
გ) 5-დან 10 წლამდე – 20 %;
დ) 10-დან 15 წლამდე – 25 %;
ე) 15 წელი და მეტი – 30 %.
შენიშვნა:
ამ მუხლის მოქმედება არ ვრცელდება სამინისტროს სამოქალაქო ოფისის სამოქალაქო პირებზ
საქართველოს მინისტრის ბრძანება „საქართველოს თავდაცვის სამინისტროს მოსამსახურეთა შრომის ანაზღაურების, სოციალური დაცვისა და მატერიალური უზრუნველყოფის პირობების დამტკიცების შესახებ“, მუხლი 20, №1, 15.01.2018, სარეგისტრაციო კოდი 280120000.22.026.016549 (კონსოლიდირებული რედაქცია 02.03.2026). ხელმისაწვდომია: https://legali.ge/law/3983485/muxli-20/