განხორციელების
და
დაფინანსების
პირობები
1. ერთ
ბენეფიციარზე
ვაუჩერის
ღირებულება
არ
უნდა
აღემატებოდეს
560 (ხუთას
სამოცი
) ლარს
ერთ
თვეში
.
2. ბენეფიციარი
სააგენტოს
წარუდგენს
განცხადებას
კომპონენტის
მოსარგებლედ
რეგისტრირების
შესახებ
, რის
შემდეგაც
სააგენტო
ამ
კომპონენტის
ფარგლებში
წარმოდგენილ
ვაკანსიებზე
შესასრულებელი
სამუშაოების
ანალიზისა
და
ბენეფიციარის
კვალიფიკაციასთან
შესაბამისობის
დადგენის
შემთხვევაში
შესთავაზებს
მას
შესაფერის
სამუშაო
ადგილს
.
3. ბენეფიციარებისთვის
შრომის
ანაზღაურების
სუბსიდირების
გადახდის
მიზნით
სააგენტო
მასთან
დებს
შეთანხმებას
. ეს
შეთანხმება
უნდა
შეიცავდეს
შემდეგ
ინფორმაციას
/პირობებს
:
ა
) სუბსიდირებული
პირის
შესახებ
მონაცემებს
;
ბ
) შრომის
ანაზღაურების
სუბსიდიის
გადახდის
ვადას
;
გ
) ყოველთვიური
შრომის
ანაზღაურების
ზუსტ
ოდენობას
;
დ
) დამსაქმებლისა
და
დასაქმებულის
მოვალეობებს
;
ე
) შეთანხმების
ხანგრძლივობას
.
4. სააგენტო
უზრუნველყოფს
ბენეფიციართა
სუბსიდირებას
დამსაქმებლის
მიერ
წარმოდგენილ
ვაკანსიაზე
გათვალისწინებული
შრომის
ანაზღაურების
50%-ის
ოდენობით
, მაგრამ
არაუმეტეს 560 (ხუთას
სამოცი
) ლარისა
.
5. ქვეპროგრამის
ხანგრძლივობა
განისაზღვრება
არანაკლებ
9 თვის
ვადით
. დასაქმებულს
ეს
სუბსიდია
ეძლევა
არაუმეტეს 3 თვის
ვადით
.
6. სუბსიდირება
განხორციელდება
ვაუჩერით
, რომლის
ფორმა
, მიმოქცევისა
და
ანგარიშსწორების
პირობები
მტკიცდება
სააგენტოს
დირექტორის
ინდივიდუალური
ადმინისტრაციულ
–სამართლებრივი
აქტით
.
7. დამსაქმებლისა
და
სამუშაოს
მაძიებლების
ურთიერთშეთანხმების
საფუძველზე
, სააგენტოსაგან
გაცემულ
ვაუჩერს
ბენეფიციარი
წარადგენს
დამსაქმებელთან
, რომელიც
, თავის
მხრივ
, ბეჭდითა
და
ხელმოწერით
დამოწმებულ
ვაუჩერს
აგზავნის
სააგენტოში
სუბსიდირების
დაფინანსებისთვის
, ამასთან
, ვადების
დარღვევით
წარდგენილი
ვაუჩერი
არ
ანაზღაურდება
.
8. დამსაქმებელი
ვალდებულია
შრომის
ანაზღაურების
სუბსიდია
სრულად
დააბრუნოს
, თუ
დასაქმებულთან
შრომითი
ურთიერთობა
შრომითი
ხელშეკრულების
დადებიდან
6 თვემდე
პერიოდში
, დამსაქმებლის
ინიციატივით
, საქართველოს
შრომის
კანონმდებლობით
დადგენილი
საფუძვლის
გარეშე
შეწყდება
. დამსაქმებელი
ვალდებულია
შრომის
ანაზღაურების
სუბსიდიის
ნახევარი
დააბრუნოს
, თუ
დასაქმებულთან
შრომითი
ურთიერთობა
შრომითი
ხელშეკრულების
დადებიდან
6-დან
9 თვემდე
პერიოდში
, დამსაქმებლის
ინიციატივით
, საქართველოს
შრომის
კანონმდებლობით
დადგენილი
საფუძვლის
გარეშე
შეწყდება
.
9. საქართველოს
საგადასახადო
კანონმდებლობით
გათვალისწინებულ
გადასახადებზე
პასუხისმგებელია
დამსაქმებელი